Catering dietetyczny- jaką dietę wybrać?

pexels-photo-357737Catering dietetyczny to zdrowa i smaczna dieta dostarczana codziennie do domu lub pracy. Dzięki niemu nie musimy się martwić o zakupy spożywcze i gotowanie. Wybierając dietę pudełkową, sami decydujemy o rodzaju i kaloryczności diety oraz ilości posiłków.

Firmy cateringowe oferują różne diety. Dietykieta ma w swojej ofercie 4 diety: wegetariańską, południową, paleo oraz bez ryb. Firma daje też możliwość modyfikacji posiłków, tak aby każdy klient był zadowolony.

Dieta  wegetariańska

Dieta wegetariańska, jak sama nazwa wskazuje, polecana jest wegetarianom. W jadłospisie nie znajdziemy mięsa . Posiłki są przygotowywane na bazie produktów  takich jak: mleko i przetwory mleczne, jajka z wolnego wybiegu, mleko roślinne, rośliny strączkowe, sezonowe warzywa i owoce, kiszonki oraz zdrowe tłuszcze.

Dieta południowa

Dieta południowa dedykowana jest osobom chcącym zdrowo się odżywiać. Podstawą tej diety są produkty wysokiej jakości takie jak:  mięso drobiowe zagrodowe, ryby, pieczywo pełnoziarniste na zakwasie, warzywa i owoce, zioła, duża ilość czosnku i cebuli. Ten sposób odżywiania zalecany jest też osobom mającym problemy z układem krwionośnym (miażdżyca, wysoki cholesterol).

Dieta Paleo+

Dieta paleo jest to dieta nawiązująca do natury. Nie znajdziemy w niej cukru, mleka i przetworów mlecznych (laktozy), glutenu, roślin strączkowych, mleka roślinnego. Podstawą diety jest wysokiej jakości mięso i jaja, ryby i owoce morza, sezonowe warzywa i owoce, mąki bezglutenowe, smalec gęsi, olej kokosowy. Z dietą paleo powinni zapoznać się osoby borykające się z alergią i nietolerancjami pokarmowymi, cukrzycą, chorobami tarczycy, łuszczycą, RZS i wieloma innymi dolegliwościami.

Dieta bez ryb

Dieta bez ryb jest dla ludzi niejedzących ryb.  Jest to dieta odpowiednio zbilansowana, wykluczająca ryby i owoce morza. Podobnie jak w innych dietach, znajdziemy w niej same wysokiej jakości i naturalne produkty.

Jak widać, wybierając dietę pudełkową od Dietykiety, każdy znajdzie coś dla siebie. Nie dość, że w ten sposób możemy zaoszczędzić czas, to dodatkowo mamy pewność, że odżywiamy się zdrowo.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.